BİLDİRİM - GÖREV YÖNETIMI
Büyük ölçekli kurumlarda kullanıcılardan gelen taleplerin dağıtık yapıda bulunan çözüm merkezlerine iletilmesi ve çözüm üretilmesini sağlayan modüldür. Talebin çağrı merkezinden alınmasından itibaren, çözüme kadar tüm süreci detaylı olarak raporlar ve yönetir.
İhtiyacınız olan çağrı kanallarından gelen bildirimler Müşteri Temsilcileri tarafından çözümlenmeye çalışılır. Faaliyet konusuna göre Müşteri Temsilcisi hazır cevaplar içinden konu başlıkları ile fitreleme yaparak yardım alabilir.
Kullanıcılar tarafından tek temas ile çözülen bildirimler ayrıca raporlanır. bu işlem Müşteri Temsilcisi performansı raporlarında listelenir.
İlk temasta çözülemeyen bildirimler, Konu, Alt konu, Geri dönüş kanalı gibi belirleyici alanlar tanımlanarak Sisteme kaydedilir. Sistem konularına göre ilgili uzman gruplarına ( HAVUZ ) yönlendirmeyi yapar.
Bildirimlerin kullanıcılara ulaştırılması
Manuel Dağıtım : Elindeki işleri tamamlayan kullanıcılar çözüm bekleyen kayıtların içinden görevleri kendi üzerine alır ve çözümler.
Yönetici tarafından dağıtım : Havuz yöneticisi yetkisine sahip kullanıcı listeden toplu seçim yaparak çözüm sağlayacak personele yönlendirir.
Otomatik dağıtım : Sistem bildirim havuzunda bekleyen çağrıları yoğunluk analizi yaparak aktif çözüm üretecek personele dağıtır.
Bildirimlerin tamamlanması
Çözüm sağlayan kullanıcı Bildirim'e gerekli açıklamaları yazarak, tamamlandı olarak işaretler. Kayıt esnasında geri bildirim seçenekleri girildiyse (Telefonla aranacak, E-Posta, SMS) sistem ilgili kanaldan bildirimde bulunan kişiyi bilgilendirir.
Süreç yönetimi
Bildirim tiplerine göre sistem yöneticisi tarafından tanımlanan süreler içinde çözüm sağlanamazsa ilgili bildirimler Havuz Yöneticisi ekranında listelenir. Yönetici isterse başka bir personele yönlendirme yapabilir.
Oluşan gecikme ile ilgili bir bilgi girilmesi durumunda bildirimi açan kişiye iletişim kanalları üzerinden geri dönüş otomatik olarak sağlanır.